تلفن سفارش کالا: 02177828376
سفارشات سالن‌ها با سرویس رایگان صورت می‌گیرد

پودربی رنگ کننده پی کریتیو

کننده

پودر بی رنگ کننده


قبل از خرید پودر بی رنگ کننده مو پی کریتیو باید بدانید…

امروزه با توجه به گسترش نیازهای مردم و افزایش تنوع محصولات مراقبت و زیبایی مو، محصولات زیادی از جمله رنگ مو، پودر بی رنگ کننده و … روانه بازار شده است که برای رنگ کردن موها قابلیت دارند ولی به دلیل ساختار غیر مناسب، باعث آسیب رسانی جدی به مو می‌شوند. برند اسپانیایی کریتیو جزو شرکت‌های فعال در این زمنیه است که توانسته با تولید محصولی منحصر به فرد به نام پودر بی رنگ کننده مو پی کریتیو، خیال مصرف کنندگان را از بابت خرید یک محصول بدون آسیب راحت کرده است. این پودر بی رنگ کننده حاوی ترکیبات مغذی و مفیدی بوده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

نحوه عملکرد پودر بی رنگ کننده مو پی کریتیو چگونه است؟

پودر بی رنگ کننده مو پی کریتیو جزو محصولاتی است که به لطف فرمولاسیون و ساختار ویژه خود، کمترین میزان آسیب را به مو رسانده و به راحتی می‌تواند رنگ موی مورد نظر شما را تا هفت پرده روشن کند. از جمله ترکیبات مهم و تاثیرگذاری که در این محصول استفاده شده است می‌توان به اکسیدان ۶% و ۳% اشاره کرد. اکسیدان باعث فعال شدن و تسریع عملیات رنگ آمیزی مو شده و به دلیل اینکه با رنگ مو و دیگر محصولات این چنینی ترکیب می‌شود، می‌تواند در روند باز شدن رنگ مو کمک کند.

همچنین، پودر بی رنگ کننده مو پی کریتیو یک پاک کننده قوی محسوب شده و با استفاده از حنا و رنگ طبیعی که دارد، کوتیکول‌های مو را به مرور زمان درمان خواهد کرد. حنا ماده‌ای است که در بهبود سلامت و ریشه مو بسیار موثر عمل کرده و مانع از خرد شدن و تضغیف تارهای مو شده و باعث افزایش درخشندگی آن می‌شود. به طور کلی می‌توان نتیجه گرفت پودر بی رنگ کننده مو پی کریتیو یک انتخاب منطقی برای آن دسته از کسانی است که به دنبال محصولی طبیعی و بدون ضرر برای موهایشان هستند.

تلفن سفارش کالا: 02177828376
سفارشات سالن‌ها با سرویس رایگان صورت می‌گیرد

مطالب مرتبط