تلفن سفارش کالا: 02177828376
سفارشات سالن‌ها با سرویس رایگان صورت می‌گیرد

انواع ماسک صورت و روش استفاده آن‌ها

ماسک سیب زمینی و هویج : برای رفع خستگی پوست (انواع پوست ها) و بستن منافذ باز صورت
طرز استفاده : ۱ عدد سیب زمینی کوچک با پوست + ۱ عدد هویج کوچک را له کرده و با مقداری کمی شیر مخلوط کنید تا خمیر شود و روی پوست قرار دهید و وبعد از ۳۰ دقیقه شستشو دهید .

maske-mive-2

ماسک زردآلو : برای طراوت پوست
طرز استفاده : چند زرد آلوی رسیده را له کنید و مقداری روغن زیتون به آن اضافه نمایید تا خمیر بدست آید. آن را روی صورت و گردن مالیده و پس از ۲۰ دقیقه با آب ولرم شستشو دهید .

ماسک نارنج : برای بسته شدن منافذ باز صورت
طرز استفاده : ۳ قاشق غذا خوری آب نارنج + ۱ قاشق غذا خوری گلاب را مخلوط کرده و به صورت لوسیون صبح و شب به صورت با پنبه بمالید .

maske-mive-1

ماسک ترتیزک یا شاهی : برای باز شدن رنگ چهره و رفع لک های پوستی
طرز استفاده : ۳ قاشق غذا خوری آب ترتیزک یا شاهی + ۱ قاشق غذا خوری عسل طبیعی را مخلوط کرده و روی پوست بمالید وبعد از ۳۰ دقیقه آن را بشویید . برای از بین بردن لکه های ناشی از آفتاب و یا بارداری نیز می توان این ماسک را به مراتب بیشتر استفاده کنید

ماسک هلو و شیر : برای طراوت و شادابی پوست
طرز استفاده : یک عدد هلو رسیده و یا یک عدد خیار را له کرده و روی آن ۲ قاشق غذا خوری شیر بریزید و در جای خنک برای چند ساعت قرار دهید و بعد هلو و شیر و یا خیار و شیر را روی پوست مالیده و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید . این ماسک در تابستان اثرات خوبی روی پوست دارد.

ماسک برگ و تخم جعفری : برای رفع کک و مک و لکه های سفید و سیاه روی پوست صورت و بدن
طرز استفاده : برگ های جعفری را کوبیده و شیره آن را روی خال ها بگذارید و یا می توانید ۱۰ گرم ریشه و تخم جعفری را ( از عطاریها تهیه کنید ) بجوشانید وروی لک های خود قرار دهید .

maske-mive

ماسک حریره بادام شیرین : برای نرم کردن پوست و محو و بازسازی مویرگ های ایجاد شده در زیر پوست
طرز استفاده : ۲ قاشق غذا خوری حریره بادام + ۱عدد زرده تخم مرغ + ۱ قاشق چای خوری عسل طبیعی + ۱ قاشق کوچک آبجوش را مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا خمیر شود و بعد از ۳۰ دقیقه ماسک را با آب ولرم شستشو دهید .

ماسک شیر خشک: برای پوست های خشک و خیلی خشک
طرز استفاده : ۲ قاشق غذا خوری شیر خشک + ۲قاشق غذا خوری روغن بادام شیرین را با هم مخلوط کرده و اگر سفت بود به آن چند قطره آب جوش اضافه کنید . پوست را قبلا شسته و تمیز کنید و بعد ماسک بالا را به صورت بمالید .و بعد از ۱۰ دقیقه مواد مغذی شیر خشک جذب پوست می شود و پوست حالت نرم و لطیف می گیرد .

ماسک عسل : مناسب برای تقویت پوست های نرمال .
طرز استفاده : ۲ قاشق غذا خوری عسل طبیعی + ۲ قاشق غذا خوری سبوس پودر شده گندم+ نصف قاشق آب لیمو ترش تازه. مواد را مخلوط کرده حدود ۲۰تا۳۰ دقیقه روی پوست گذاشته و سپس آن را جدا کنید.

ماسک بادام زمینی : ماسک ترمیمی برای پوست های خشک و برای جلوگیری از پیری زود رس و نرم و لطیف کردن پوست . طرز استفاده: ۱ عدد زرده تخم مرغ + ۲ قاشق غذا خوری روغن بادام زمینی + کمی عسل طبیعی + چند قطره آب لیمو ترش تازه را با هم مخلوط کرده به طوری که به صورت خمیر درآید . این ماسک را به صورت وگردن بمالید . حداقل نیم ساعت به حال خود گذاشته سپس پاک کنید و با آب فراوان بشویید .

maske-mive-3

ماسک آرد گندم : برای باز کردن منافذ گرفته و پر چرب
طرز استفاده : ۲ قاشق غذا خوری آرد گندم + ۲ قاشق غذا خوری ماست تازه را مخلوط کرده و به هم بزنید . چنانچه خمیر بیش از حد سفت بود به آن چند قطره آب لیمو ترش تازه اضافه کنید . این ماسک باعث باز شدن منافذ گرفته پوست میشود و در نتیجه پوست بهتر تنفس می کند .

ماسک خاک رس : برای نرم و شفاف نمودن پوست های چرب و پر جوش
طرز استفاده : ۲ قاشق غذا خوری خاک رس کاملا تمیز ، نرم و الک شده و یک قاشق غذا خوری روغن گیاهی به آن اضافه کرده و بهم بزنید . مخلوط را در ظرفی گرم کرده و به آن چند قطره آب جوش اضافه کرده و بهم بزنید . این ماسک ویژه پوست های چرب- جوشی- آکنده دار – لک و پیس دار می باشد .

ماسک نشاسته: ماسکی کششی برای افراد مسن جهت از بین بردن چروک های صورت و شادابی بخشیدن به پوست .
طرز استفاده : ۲ قاشق غذا خوری نشاسته گندم یا ذرت یا سیب زمینی را در آب گرم حل کنید ، طوری که رقیق نباشد و روی پوست صورت بمالید . بعد از ۲۰ دقیقه با حوله نم دار نشاسته خشک شده را از روی پوست جدا کنید .

* نشاسته همچنین باعث کوچک شدن منافذ پوست می شود .

تلفن سفارش کالا: 02177828376
سفارشات سالن‌ها با سرویس رایگان صورت می‌گیرد

مطالب مرتبط