تلفن سفارش کالا: 02177828376
سفارشات سالن‌ها با سرویس رایگان صورت می‌گیرد

چگونه ابرو و مژه‌های بی‌نظیر داشته باشم

بی شک داشتن ابروانی زیبا ،چشمانی گیرا و درخشان و مژه هایی بلند و افسون کننده بسیار دلفریب و جذاب خواهد بود و به همین خاطر است که بسیاری از خانمها به دنبال مژه های مصنوعی بلند و آرایشی منحصر به فرد هستند  که بسیار هم زیبا و آسان است ،اما هیچ چیزی زیباتر از داشتن مژه هایی طبیعی و بلند و ابروهایی پرپشت و خوش حالت نیست

 

Style: "nk-09"

 

حالا اگر می خواهید همه این زیبایی ها را به طور طبیعی از آن خود نمایید ،انجام توصیه های زیر فقط چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت و نتیجه آن پس از گذشت یک ماه ،داشتن مژه ها و ابروهایی بسیار پر و جذاب خواهد بود.
کمی وازلین را بین دو انگشت خود به آرامی  و با گرمای انگشتان ماساژ دهید،بعد دراز بکشید و آنرا بالای پلک ها و مژه ها،از گوشه داخلی به سمت خارج بمالید.اینکار را به ملایمت و نه با فشار انجام دهید. پس از مکثی کوتاه ،با یک پارچه بسیار نرم اضافات آن را برداشته و استراحت کنید.
صبح روز بعد همانند همیشه صورت خود را ،البته با آب ولرم ،بشویید و بقیه روغن مانده روی پوست را پاک کنید ،می توانید با یک دستمال مرطوب هم به آرامی اینکار را انجام دهید.

روغن کرچک
همانطور که میدانید برای داشتن ابروها و مژه هایی پرپشت و زیبا ،روغن کرچک گزینه ای بسیار عالی و موثر شناخته شده است.
هر شب مقداری از این روغن را روی مژه ها بمالید و پس از مدتی کوتاه شاهد ضخیم تر شدن مژه ها و رشد مژه های جدید باشید!
برای کسب نتیجه بهتر در این خصوص ،می توانید از برس ریمل های قدیمی خود برای ابروها و مژه ها استفاده کنید.

شیر
راز سوم این است که شبها کمی پنبه را در شیر گرم بزنید و به آرامی روی پلک ها را ماساژ دهید،و صبر کنید تا شیر کاملا جذب پوست شود و بعد با همین ماسک بخوابید.با این کار هم به زودی از دیدن مژه های بلند و درخشان خود حیرت خواهید کرد.

تلفن سفارش کالا: 02177828376
سفارشات سالن‌ها با سرویس رایگان صورت می‌گیرد

مطالب مرتبط